سرپرست شرکت افق تامین انرژی طوس منصوب شد

احمدرضا دشتی طی حکمی از سوی دکتر افتخاری مدیرعامل هلدینگ انرژی تامین شستا، به عنوان سرپرست شرکت افق تامین انرژی طوس منصوب شد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت افق تامین انرژی طوس به نقل از روابط عمومی هلدینگ انرژی تامین؛ آیین تکریم و معارفه سرپرست شرکت افق تامین انرژی طوس با حضور دکتر رضا افتخاری مدیرعامل هلدینگ انرژی تامین، مهندس احمدی‌مهر عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل هلدینگ انرژی تامین و جمعی از مدیران و معاونان برگزار شد.

 

دکتر رضا افتخاری مدیرعامل هلدینگ انرژی تامین ضمن قدردانی از زحمات راشد پرستار سرپرست سابق شرکت افق تامین انرژی طوس، تلاش نیروهای انقلابی و متخصص این شرکت را مثال زدنی توصیف کرد و گفت: وجود برخی مشکلات همچون تامین قطعات مورد نیاز و تامین نقدینگی تاکنون، نتوانسته در جدیت و تلاش پرسنل نیروگاه طوس برای خدمت رسانی به مردم خللی ایجاد کند.

 

مدیرعامل هلدینگ انرژی تامین همچنین با اشاره به تجربیات مهم و ارزشمند احمد رضا دشتی، گفت: انتظار می‌رود در دوره مدیریتی آقای دشتی، شرکت هرچه سریعتر بورسی شود تا با ورود نقدینگی و بهتر اداره شدن نیروگاه و افزایش راندمان، میزان برق تولیدی افزایش یابد.

 

احمدی‌مهر عضو هیات مدیره هلدینگ انرژی تامین نیز ضمن تقدیر از زحمات آقای پرستار، گفت: باتوجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مهندس دشتی به عنوان مدیر با سابقه صنعت برق کشور، مطمئنا شرکت به سوی اهداف تعیین شده و خط مشی که در هلدینگ انرژی تامین مشخص شده، حرکت خواهد کرد و موجب رشد و پیشرفت روزافزون مجموعه خواهد شد.

 

لازم به ذکر است مهندس احمدرضا دشتی پیش از این سابقه بیش از 2 دهه مدیریت در صنعت برق به ویژه در نیروگاه‌های دماوند، یزد، همدان، هرمزگان و …. را در کارنامه خود دارد.

 

 انتهای خبر/