مراسم معارفه سرپرست شركت افق تامين انرژی طوس در نیروگاه

 

به گزارش روابط عمومی شركت افق تامین انرژی طوس؛ مراسم معارفه سرپرست شركت افق تامين انرژی طوس با حضور قائم مقام مدیرعامل و عضو هیات مدیره هلدینگ انرژی تأمین به همراه جمعی از مدیران و معاونان برگزار شد.

بر اساس این گزارش؛ مهندس افخمی مصطفوی، مديرعامل نيروگاه طوس اظهار داشت: پرسنل نیروگاه طوس با تلاش شبانه روزی توانسته با گذشت بيش از 36 سال از عمر خود با همان توان اوليه، توليد برق داشته باشد و در حال حاضر با توجه انجام تعميرات ميان دوره ای سه واحد و تعميرات اساسی واحد يك، آماده توليد با حداكثر توان برای گذر از پيك تابستان هستيم.

 

 

مهندس احمدی مهر، قائم مقام مدیرعامل و عضو هیات مدیره هلدينگ انرژی تأمين نیز ضمن تقدیر و تشکر از پرسنل زحمت کش نیروگاه طوس، اظهار داشت: سياست و خط مشی هلدينگ انرژی تأمین بر جذب مديران متخصص بوده و بر همين اساس انتخاب آقای دشتی، صورت گرفته است.

وی تاكيد كرد: با برنامه ريزی انجام شده، تمام تلاش خود را برای حل مشكلات بودجه و كمبود منابع انسانی بكار خواهيم بست.

مهندس دشتی، سرپرست شركت افق تامين انرژی طوس نیز ضمن ابزار خرسندی از حضور در نيروگاه طوس گفت: وضعيت مناسب نيروگاه، نشان از تلاش منابع انسانی متعهد و متخصص آن می باشد و با توجه به كمبود ظرفيت شبكه برای تابستان جاری، نياز به آمادگی حداكثری توليد برای عبور از پيك تابستان داريم.

 

 

 

وی ضمن تاكيد بر تشكيل جلسه ماهيانه برای حل مسائل و مشكلات نيروگاه، خواستار تغيير روش كاری برای فرايندهای طولانی شد و بر استفاده از تجهيزات جديد برای كاهش هزينه‌ها تاكيد نمود.

در پايان با همراهی مديرعامل نيروگاه طوس، بازديدی از مراحل تعميرات اساسی واحد يك و اتاق فرمان انجام گرفت.

 

 

 

انتهای خبر/