سرپرست جدید شرکت افق تأمین انرژی طوس منصوب شد

صادق صالحی به عنوان سرپرست شرکت افق تأمین انرژی طوس منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت توسعه انرژی تأمین(تدکو)؛ آیین تکریم و معارفه سرپرست شرکت افق تأمین انرژی طوس امروز دوشنبه ۳ بهمن ماه با حضور ابوالقاسم احمدی‌مهر سرپرست شرکت مدیریت توسعه انرژی تأمین و جمعی از مدیران هلدینگ انرژی و در محل شرکت افق تأمین انرژی طوس برگزار شد.

ابوالقاسم احمدی مهر سرپرست شرکت مدیریت توسعه انرژی تأمین ضمن تقدیر از زحمات احمدرضا دشتی مدیرعامل پیشین شرکت افق تأمین انرژی طوس، گفت: آقای صادق صالحی پیشتر در مجموعه شرکت افق تأمین انرژی طوس بسیار خوش درخشیدند و با استفاده نبوغ و تسلط فنی که نسبت به موضوعات دارند کمک شایانی به انجام تعمیرات اساسی و پیشبرد امور جاری داشتند.

سرپرست شرکت مدیریت توسعه انرژی تأمین با اشاره به موفقیت نیروگاه طوس در جهت بومی سازی حدود ۴۰۰ قطعه طی سال گذشته افزود: نیروگاه طوس بیش از ۳۰ سال است که با تولید برق پایدار، به مردم مشهد و زائرین امام رضا خدمت رسانی می کند و از آقای صالحی به عنوان فردی مومن، انقلابی و نخبه انتظار می‌رود که موضوع استفاده از قطعات دانش بنیان را در اولویت کاری خود قرار دهد و با امانت داری از دارایی ۴۵ میلیون بازنشسته تأمین اجتماعی موجب پیشرفت هلدینگ انرژی در حوزه‌های نیروگاهی باشد.

وی ادامه داد: رسیدگی به موضوعات مربوط به حوزه پرسنلی و منابع انسانی نیز نیازمند یک برنامه‌ریزی دقیق و منظم است که در این مسیر حمایت همه جانبه هلدینگ انرژی را نیز به همراه خود دارد.

شایان ذکر است؛ صادق صالحی دارای دکترای مهندسی مکانیک در حوزه تبدیل انرژی است و مدیریت تعمیرات هلدینگ انرژی صبا، مدیر دفتر طراحی هلدینگ سرمایه گذاری هیرمند و مدیر بخش توربوماشین و عملکرد پژوهشگاه توربین گاز دانشگاه علم و صنعت و … را در کارنامه خود دارد.