حراست جدید شرکت افق تامین انرژی طوس منصوب شد

در آیین تکریم و معارفه مدیر جدید حراست شرکت افق تأمین انرژی طوس، آقای فرشاد زارع به عنوان مدیر حراست جدید این شرکت منصوب گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت افق تامین انرژی طوس ، آیین تودیع و معارفه حراست شرکت افق تامین انرژی طوس، با حضور آقای دکتر احمدرضا دشتی مدیرعامل شرکت افق تأمین انرژی طوس، آقای سعید ساغری مدیر حراست هلدینگ انرژی تأمین و جمعی از دیگر مدیران شرکت دوشنبه 10 مردادماه در سالن کنفرانس شرکت افق تامین انرژی طوس برگزار شد.

در ابتدای این مراسم دکتر احمدرضا دشتی مدیرعامل شرکت افق تامین انرژی طوس گفت: آقای رزمجو مدیر حراست سابق شرکت از هیچ کمکی برای پیشبرد اهداف این شرکت دریغ نکرد و از تلاش های وی در مدت تصدی سمت مدیر حراست قدردانی می‌شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه آقای زارع نیز در حوزه حراست از تجربه بسیار خوبی برخوردار است و امیدواریم در این مسئولیت همکاری مفید با یکدیگر داشته باشیم.

همچنین در ادامه آقای سعید ساغری مدیر حراست هلدینگ انرژی ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) با اشاره به اینکه مجموعه حراست از حساسیت بخصوصی برخوردار است افزود: خوشبختانه ما از نیروی حراست پویا، با اشرافیت بر اطلاعات برخورداریم.

مدیر حراست هلدینگ انرژی گفت: حراست بازوی کمکی مدیرعاملان هستند و از برادر عزیزمان آقای رزمجو که در این مدت کمک های شایانی به ما کردند و از وجود ایشان بهره بردیم سپاسگزاریم و انشالله در هر سنگری که قدم می‌گذارند همچنان موفق باشند.

وی در پایان افزود: از سوی دیگر خوشحالیم که آقای زارع با سابقه درخشان و حسن خلق و تعامل بالا در مجموعه حضور خواهند داشت و امید که همه ما بتوانیم در راستای خدمت به کشورمان مثمر ثمر باشیم و در جهت شفافیت کلان کشور و شرکت در راستای سیاست های ابلاغی از سوی دفتر مرکزی شستا قدم برداریم.